2010. szeptember 11., szombat

Ken Follett - Veszélyes gazdagság

Az majd a későbbiekben azt hiszem eléggé ki fog tűnni, hogy egyik kedvenc kortárs szerzőm Ken Follett.
Ezt a könyvét olvastam másodikként - a Katedrálist követően (majd az is terítékre kerül :D).

Nagyon érdekes cselekményű a könyv, a Follettől megszokott fordulatos és változatos meseszövéssel egy bankárcsalád felemelkedését, fondorlatait és szerelmeit követhetjük végig a 19. századi Angliában. Nagyon izgalmas, helyenként szenvedélyes, és (szerintem) letehetetlen!

Személyes kötődésem a könyvhöz, hogy akkor olvastam, mikor férjem már utolsó heteit élte...
Ez a könyv segített abban, hogy ne kattanjak meg teljesen (bár nem tudom biztosan, hogy ez 100%-ig sikerült-e :P) picit elvonta a figyelmemet...lényeg az, ezt olvastam a 18-as villamoson, mikor napmintnap mentem hozzá a Kékgolyóba - egészen a végéig...........
Furán hangozhat, de ez igen erős érzelmi kötést szított bennem a könyv iránt...

Aki kedvet kapott az elolvasásához, az az alábbi képre kattintva le tudja tölteni a becsomagolt verzióját - ami egyébként PDF formátumú.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése